קטגוריות באתר

אוכל ובישול אומנות ובידור אינטרנט ביטוח בנייה, עיצוב הבית בנקאות ופיננסים בעלי חיים בעלי מקצוע חברה ומדינה חוק ומשפט הובלות טיפוח ויופי טכנולוגיה ומחשבים לימודים והשכלה מדעים אירועים רוחניות ומיסטיקה נדלן תוכנות יום הולדת ספורט כושר ותזונה תיירות רכב ותחבורה עזרה וייעוץ משפחה וקהילה צרכנות וקניות דרושים וכח אדם בריאות

שלטים מוארים

 

למה כ"כ חשוב להשקיע בבחירת שלט לעסק ?

מספר תפקידים לשלטים של בתי העסק:

1)פרסום העסק:

השלט שממוקם לרוב מעל הכניסה לעסק שלנו משמש לנו מקור פרסום מצויין, כל העוברים והשבים באיזור בית העסק שלנו מודעים לכך שהוא קיים, ובכל הזדמנות שבה יראו את הלוגו שלנו יוכלו לקשר בין הלוגו הויזואלי לבין המיקום הפיזי של העסק שלנו.

2)הסבר על בית העסק:

לרוב באינפורמציה שממוקמת על השלט יהיה הסבר קצר מאוד וכדאי שיהיה קולע, על אופי העסק שלנו, תחום התעסקות שפציםי וכמובן קטגרויית שיוך של בית העסק שלנו לתחום שבו אנו מתעסקים

3)הפנים של העסק שלנו

טוענים שרושם רישוני הוא חשוב !, והאמת שזה נכון מאוד, ולכן השלט זהו האינסטרומנט הראשון שאליו הלקוח הפוטנציאלי נחשף, במידה והשלט יהיה שלט ברמה נמוכה כך גם עלולה להיות ההתרשמות של הלקוח מהעסק שלנו, אך בעסקים שמשקיעים בשלטים שלהם תהיה ללקוח חויה מצויינת וסביר להניח שהוא יצדיק לעצמו את הכסף שהשקיע על המוצר שקנה, אנחנו לא יכולים למכור את עצמנו כמותג בזמן שאנו נמצאים בעסק ללא שלט או עסק עם שלט ברמה ירודה או שלט העשוי ממדבקה או מדבקת קיר.

4)הדגשת והנגשת העסק שלנו:

במידה והשלט שממוקם בעסק שלנו יהיה "שלט מואר" האפקטיביות של הפרסום תגדל ב100% מכיוון שיש לנו חושך חצי מהיממה אנו עדיין נמשיך להיות בעלי פרסום מודגש ואפקטיבי גם בזמנים שחלק מהעסקים והמתחרים שלנו לא מנגישים את פרסום העסק על ידי השלט המואר שיכל להיות להם או מתקן תצוגה פרסומי לעסק.

5)משיכת הלקוחות דווקא לעסק שלנו:

תחשבו על מצב שחוזר על עצמו בהרבה מקרים: 3 סוגי עסקים מתחום האוכל נמצאים במקום אחד, למה שהלקוח יבחר דווקא בעסק שלנו ? אז התשובה הברורה היא הניראות אבל כשמנסים להבין מה כוללת הנראות אנו מוציאים מזה שלשלט של העסק יש תפקיד לא מבוטל, תחשבו על שלט מבריזנט מול שלט מאותיות מוארות עם לוגו מואר תלת מימד, ברור לכולם מה המקום שיותר ימשוך את הלקוח.

6)תודעת הלקוחות הפוטנציאלים

בכדי שהעסק שלנו יכנס לתת מודע ואחר כך לתודעה ולהכרה, אנו צריכים להנגיש את בית העסק שלנו אל הלקוחות הפוטנציאלים שאנו מכוונים אליהם, השלט שלנו יכול לבצע עבודה מצויינת בתחום הזה, למשל פתאום אתה זקוק לשירות מסויים ואז אתה נזכר שראית שלט שמצביע על עסק הנותן את השירות הזה, כל לקוח הוא חשוב ואין סיבה שנוותר על לקוחות בגלל שאין לנו שלט כמו שצריך בעסק.

ברגע שנבין את היכולות הכלכליות שהשלט יכול להביא לנו, אנו נשקיע בשלט הכי טוב שנוכל ואפילו נתאמץ בתקציב לשלט.

 

סרטון מעניין